خرید صنایع دستی
نوشته شده توسط : keshavarz

در ایران صنایع دستی جایگاه ویژه‌ای دارد و همیشه مورد توجه افراد بوده است. خرید صنایع دستی و همچنین فروش آن‌ها را میتوانند با فضای مجازی براحتی انجام شوند.

خرید صنایع دستی از کجا امکان‌پذیر است؟

مکان‌های مختلفی برای فروش و خرید صنایع دستی وجود دارد در اینجا به چند مورد اشاره میکنیم:

  • نمایشگاه‌های صنایع دستی

اینگونه نمایشگاه‌ها در همه شهرها و کشورها برگزار میشود. معمولا در آنجا افراد از شهرهای مختلف، صنایع دستی خود را می‌فروشند. حتی این فروشگاه‌ها دارای فروش آنلاین نیز هستند. در اینگونه فروشگاه‌ها میتوانید با تبلیغات در فضای مجازی محصولات دست ساز خود را بفروشید.

  • بازارهای آزاد

بازارهای آزاد در آن ترکیبی از همه نوع محصولات بفروش میرسد. در این نوع بازارها میتوانید محصولات دست ساز خود را با قیمت مناسب به افراد زیادی بفروشید.

  • بوتیک‌های خرده فروشی

اگر قصد فروش صنابع دستی در مکانهای مختلف را دارید باید حسابهای عمده فروشی را در کنار بوتیک‌های خرده فروشی تنظیم کنید. بعضی از افراد دوست دارند با صاحبان مشاغل در تماس باشند بنابراین از فروشندگان مشاغل محلی خرید میکنند.

علت خرید صنایع دستی

1. خاص بودن

صنایع دستی به دلیل خلاقیت و نوآوری که در تولید و تهیه آن‌ها به کار می‌رود، خاص و متفاوت هستند. به این ترتیب کیفیت و مواد اولیه کالاهای خانگی هرگز با محصول مشابه تولید شده توسط ماشین‌آلات صنعتی قابل قیاس نیست. به همین دلیل خرید کالای دست ساز خانگی دو مزیت دارد: یکی کیفیت بالای آن و دیگری اینکه بسیار خلاقانه، جذاب و زیبا ساخته شده است.

2. هدیه غیر تکراری

بارها برای شما پیش آمده است که از یکی از اقوام یا دوستانتان هدیه‌ای دریافت کرده‌اید و هنگام هدیه دادن متوجه شده‌اید که چند نفر دیگر نیز هدیه‌ای مشابه آورده‌اند. اما محصولات خانگی به دلیل هوش، استعداد و نوآوری به کار رفته در آن‌ها، هرگز شبیه محصولات دیگر نبوده است و می‌توانید با خیالی آسوده از این محصولات برای هدیه دادن استفاده کنید.  

۳. از هنرمندان واقعی با خرید صنایع دستی حمایت کنید.

شما با خرید محصولات دست‌ساز، در واقع از افراد مبتکر و کارآفرینی حمایت کرده‌اید که تمام استعداد، توانایی و علم روز خود را هنرمندانه در قالب یک محصول جذاب و زیبا به نمایش گذاشته‌اند. به همین دلیل خرید صنایع دستی باعث می‌شود تا آنها با انگیزه بیشتر با ظهور خلاقیت‌های جدید به کار خود ادامه دهند.

4. با هنرمند آشنا شوید و کارگاه تولید او را از نزدیک مشاهده کنید.

یکی دیگر از دلایل خرید صنایع دستی این است که می‌توانید با نحوه تولید محصول و جزئیات مواد به کار رفته در آن آشنا شوید. از همه مهمتر، آشنایی با کارآفرین، خلاقیت‌ها و استعدادهای او می‌تواند انگیزه خوبی باشد تا از استعدادهای نهفته خود آگاه شوند و در رشد و شکوفایی آن‌ها استفاده کنند.

5. امکان سفارش محصول با طرح، رنگ و اندازه دلخواه

شاید بهترین علت خرید محصولات دست ساز این باشد که بر اساس سلیقه خود و با هر رنگ و طرح و اندازه‌ای که دوست دارید محصول مورد نظر خود را سفارش می‌دهید. به نظر می‌رسد شما مدیریت تولید کالا را برعهده دارید و بر آن تسلط کامل دارید.

نتیجه گیری

خرید صنایع دستی و فروش آن از دغدغه‌های همیشگی افراد بوده است. با معرفی محصولات در فروشگاه‌ها و با تولید محصولات با اندازه، طرح و رنگهای مختلف میتوایند آن را بفروش برسانید.





:: برچسب‌ها: خریدصنایع دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: